VRAČILA BLAGA
Brez skrbi – reklamacije se vedno rešujejo v korist kupca v kolikor je to le mogoče!
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
PODATKE, ki jih mora potrošnik oz. kupec posredovati pri obvestilu o vračilu blaga so:
1. številka naročila;
2. datum naročila;
3. datum prejema blaga;
4. podatki naročnika (ime in priimek, naslov, telefon, e-mail);
5. spisek izdelkov (naziv in količina);
6. sporočiti vrsto vračila;
(a) vračilo blaga odstop od pogodbe, kjer mora sporočiti tudi TRR,
(b) zamenjava izdelka,
(c) dobropis v spletni trgovini Herbana.si,
(d) drugo – napiše opombo.
Potrošnik mora nato najkasneje v 14 dneh od potrditve "sporočila o odstopu od naročila" prodajalcu vrniti blago. Torej kupec mora obvezno počakati, da mu prodajalec najprej potrdi vračilo in šele nato lahko pošlje izdelke nazaj.
Potrošnik vrne blago na naslov:
Herbana d.o.o.
Jarše 44
SI-1000 Ljubljana
Slovenija
STROŠKI IN NAČIN VRAČILA
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk po povzetju (z odkupnino) Herbana.si ne sprejema! Vse tako poslane pošiljke bodo zavrnjene. Izdelke, ki jih stranke želijo vrniti se pošlje navadno brez odkupnine. Stranke lahko pošiljko pošljejo tudi priporočeno ali z sledilno številko.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.
Kliknite tu, za dostop do kontaktnih podatkov.
POGOSTI RAZLOGI ZA VRAČILO
Poškodbe pri pošiljanju: Če se bo kateri od kupljenih izdelkov močno poškodoval pri pošiljanju, nam to sporočite. Prodajalec načeloma ni dolžan zamenjati izdelka poškodovanega pri dostavi. Vse izdelke zapakiramo v oblazinjene kuverte in zaščitene škatle, tako da je možnost, da se poškodujejo zelo majhna. Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu karkoli poškodovano ali razlito, mora kupec takoj oziroma najkasneje v 5 delovnih dneh po prevzemu o poškodbi obvestiti Pošto Slovenije in trgovino Herbana.si na elektronski naslov ali preko telefona. Na podlagi ustreznega obvestila, se kupcu v najkrajšem možnem času zamenja izdelek oziroma vrne kupnino na dani transakcijski račun. Ob prejemu novega izdelka je dolžnost kupca, da razlito ali poškodovano blago izroči pismonoši in sodeluje pri zapisu zapisnika o poškodbi blaga.
Napačno blago: Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu napačno blago, mora kupec najkasneje v 5 delovnih dneh po prevzemu o napaki obvestiti spletno trgovino Herbana.si. Na podlagi ustreznega obvestila prodajalec kupcu v najkrajšem možnem času izdelek zamenja. Ob prejemu pravega izdelka je dolžnost kupca, da napačno blago pošlje nazaj prodajalcu.
IZJEME KJER POTROŠNIK NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri spodnjih kategorijah izdelkov:
1. blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
2. blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
3. blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
Če potrošnik nima pravice do odstopa za določen izdelek, ki ne spada v zgornje tri kategorije je to izrecno navedeno ob nakupu.