POMOČ UPORABNIKOM

 
Celotna ekipa spletne trgovine Herbana.si se trudi, da bi bila uporabniška izkušnja za obiskovalce in stranke čim boljša in kar se da enostavna.
 

Zgodi pa se, da je kakšen podatek nejasen ali pa vas preprosto zanima nekaj več. V tem primeru se lahko obrnete na našo ekipo za podporo uporabnikom. Na nas se lahko obrnete tudi, če imate bolj strokovno vprašanje, vas zanimajo kakšne posebne lastnosti izdelkov ali pa želite nasvet pred nakupom.

 
 

KONTAKTI

 
Telefon: 040 544 509  |  040 828 744
E-mail: info@Herbana.si
 
ali uporabite spletni obrazec
 
Delovni čas spletne trgovine Herbana.si je od 9:00 do 16:00 med delovnikom (ponedeljek - petek).
 
 
Pomoč uporabnikom


POGOSTA VPRAŠANJA

 
1. Kako kupovati; več informacij si lahko preberete tukaj
2. Možnosti dostave; več informacij si lahko preberete tukaj
3. Možnosti plačila; več informacij si lahko preberete tukaj
4. Vrednostni boni in kode za popust; več informacij si lahko preberete tukaj
5. Vračila izdelkov; več informacij si lahko preberete tukaj
6. Certifikati in znaki kakovosti; več informacij si lahko preberete tukaj
 
 

SKRB ZA KUPCA

 
Skrb za kupca smatramo kot eno glavnih prioritet našega delovanja in jo uresničujemo na več načinov:
 
- Skrbimo, da so nakupi varni, tako tehnično, kot s stališča varstva potrošnika, kupce izobražujemo o načinu uporabe in lastnostih izdelkov ter o pravicah, ki jih imajo kot potrošniki.
 
- Skrbimo, da so podatki v spletni trgovini ažurni in točni, morebitne zaplete in nesporazume skušamo vedno rešiti v korist kupca. Kupcu vedno skušamo dati najbolj kakovostno informacijo že pred nakupom, zato so naši opisi izdelkov obširni, spodbujamo pisanje mnenj tistih, ki izdelek že uporabljajo, in smo vedno na voljo za dodatna vprašanja.
 
Če menite, da lahko za svoje kupce poskrbimo še bolje, pa bomo veseli vsakega predloga!