POGOJI POSLOVANJA
Pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Herbana.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine in potrošnikom. Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine (v nadaljevanju splošni pogoji) podjetja Herbana d.o.o. (v nadaljevanju tudi "spletna trgovina", "prodajalec", "Herbana.si" ali "Herbana"). Splošni pogoji so sestavni del vseh pogodb med prodajalcem in kupci izdelkov (v nadaljevanju tudi: stranke), ki poslujejo s podjetjem Herbana d.o.o.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa oziroma oddaje spletnega naročila. Šteje se, da je stranka seznanjena s celotno vsebino splošnih pogojev in je v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev z vsako transakcijo, opravljeno preko spletne trgovine. Določila splošnih pogojev se uporabljajo tudi za vse ponudbe, predračune, predpogodbe, pravno-poslovne izjave in druge storitve, ki izhajajo iz poslovanja med prodajalcem in stranko.
Splošni pogoji spletne trgovine Herbana.si so sestavljeni v skladu z veljavno zakonodajo;
- Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot)
- Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1)
- Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1)
Spletno trgovino Herbana.si zastopa podjetje HERBANA d. o. o., Ljubljana. Herbana.si je spletna trgovina, ki ponuja kvalitetne naravne, ekološke, zeliščne in sorodne izdelke.
PODATKI O PODJETJU
Herbana d.o.o.
SI-1000 Ljubljana
Slovenija
Davčna št.: 10761349
Matična št: 5408733000
IBAN: SI56 0203 6025 3257 932 (
NLB)
Zavezanec za DDV: DA
ID za DDV: SI10761349
Telefon: 040 544 509 ali 040 828 744
Delovni čas spletne trgovine Herbana.si je od 9:00 do 16:00 med delovnikom (ponedeljek - petek).
UPORABA POJMOV
- STRANKA je fizična ali pravna oseba, ki je v pravno poslovnem razmerju s prodajalcem. Pri tem ni pomembna strankina pravna ali statusna oblika (lahko je fizična ali pravna oseba).
- POTROŠNIK je vsaka stranka, ki je fizična oseba in pridobiva ali uporablja blago ali storitve prodajalca za osebne namene oziroma za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti.
- KUPEC je vsaka stranka ali potrošnik, ki je opravil nakup v spletni trgovini Herbana.si
POLITIKA ZASEBNOST IN VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Herbana.si zbira nekatere osebne podatke strank, zato je v spletni trgovini je poskrbljeno za varno nakupovanje. Vsi podatki, ki jih obiskovalci vpišejo pri nakupu oz. registraciji v spletni trgovini, so namenjeni zgolj in samo poslovanju spletne trgovine. Poslovanje spletne trgovine je urejeno v skladu z določili GDPR. Vrste osebnih podatkov, namene njihove obdelave ter zakonske podlage za obdelavo ureja politika zasebnosti, ki je sestavni del splošnih pogojev poslovanja.
POLITIKA PIŠKOTKOV
Na spletni strani Herbana.si se uporablja neškodljive t.i. piškotke, ki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani in močno izboljšajo vašo uporabniško izkušnjo.
Več opolitiki piškotkov si preberite tukaj
VRSTE UPORABNIKOV
Z registracijo v spletni trgovini postane vsak obiskovalec uporabnik in član spletne trgovine Herbana.si. V spletni trgovini lahko kupujejo registrirani uporabniki in gostje. Razlika med uporabniki in gosti je ta, da gostje opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati. Prednost registriranih uporabnikov je, da imajo zaradi registracije določene ugodnosti, kot so razni dodatni popusti, hitrejši nakup ob naslednji prijavi, točke zvestobe in drugo.
Ob registraciji v spletno trgovino, se obiskovalcu generira uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime je enako naslovu elektronske pošte. Uporabnik ima možnost naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim. To se lahko uredi v profilu uporabnika po tem ko se prijavi v svoj račun.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Herbana.si se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:
1. podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, davčno in matično številko);
2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
5. pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave);
6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza ter druge dajatve;
7. način plačila in dostave;
8. časovno veljavnost ponudbe;
9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka (v primerih, ko potrošnik nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen);
10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci;
KUPOPRODAJNA POGODBA
Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino Herbana.si in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec iz spletne trgovine dobi prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino Herbana.si kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku spletne trgovine Herbana.si in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.
POSTOPEK NAKUPA IN OBVEŠČANJE O NAKUPU
V spletni trgovini Herbana.si je poskrbljeno za čimbolj enostaven postopek nakupa in prijazno uporabniško izkušnjo. Spletna trgovina je tudi prilagojena za namizne računalnike in mobilne naprave. Osnovni koraki pri postopku nakupa so izbira izdelka, dodajanje v košarico, zaključevanjem nakupa in postopkom obveščanja o nakupu.
MOŽNOSTI DOSTAVE, STROŠKI IN ROKI
Vsa naročila, odpošljem v najkrajšem možnem času. V primeru plačila po povzetju, preko Paypala ali s plačilno kartico gredo naročila v obdelavo praviloma v roku 2 delovnih dni. Naročila, ki so oddana kot plačila po predračunu, gredo v obdelavo najkasneje 2 delovna dneva po prejemu nakazila na TRR. Za naročila oddana med vikendom in prazniki velja zgoraj napisano, le da velja kot prvi dan oddaje naročila prvi delovni dan po praznikih. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta. Dostavni roki se lahko podaljšajo v primeru nepredvidenih okoliščin ali izrednih razmer.
Več o možnostih dostave, stroških in rokih dostave si preberite tukaj
MOŽNOSTI PLAČILA
Spletna trgovina Herbana.si omogoča naslednje načine plačila:
- po povzetju (odkupnina) z gotovino ob prevzemu preko Pošte Slovenije,
- po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja,
- s Paypalom na račun podjetja,
- s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro) preko preko zunanjega ponudnika,
- s kriptovalutami (Bitcoin, Etherium, ADA,…).
OBVEZE KUPCA IN PRODAJALCA
Naročeno blago je kupec dolžan prevzeti. Ob prevzemu je kupec dolžan preveriti količino in kvaliteto naročenega blaga. Kupec ob prevzemu plača blago po povzetju ali na drug dogovorjen način, ki ga je potrdil prodajalec. Nakupovanje v imenu tretje osebe brez njene vednosti je kaznivo. Kupec je po oddaji naročila zavezani, da paket dvignete na poslovni enoti Pošte Slovenije ali ga prevzame preko druge izbrane dostavne službe. V kolikor kupec paketa ne dvigne in se le-ta vrne nazaj, je dolžan povrniti stroške dostave in priprave naročila v višini 10 €. Prav tako se kupcu zaračuna dodatne stroške dostave v primeru, da naroči ponovno pošiljanje paketa.
Prodajalec se obvezuje, da bo jasno in nedvoumno predstavil vse najbolj bistvene značilnosti vsakega izdelka v spletni ponudbi, jasno navedel ceno, omogočil dostavo v razumnem roku, predstavil kupcu vse ostale stroške (v procesu nakupa), omogočal kupcu neposredno komunikacijo po elektronski pošti oziroma preko telefona, predstavil kupcu možnosti reklamacije poškodovanega blaga in skrbel za varnost osebnih podatkov v skladu z zakonodajo.
VARNOST
Herbana.si uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Herbana.si v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
OBVESTILO GLEDE KOZMETIČNIH IZDELKOV
Če imate kakršnekoli težave s kožo, se pred nakupom kozmetičnih izdelkov posvetujte z zdravnikom ali farmacevtom. Pri uporabi upoštevajte:
- preverite datum veljavnosti izdelka;
- po odprtju izdelek porabite v 3 do 6 mesecih, v kolikor ni drugače navedeno;
- izdelek predhodno uporabite na manjši površini kože in preverite morebitno alergijsko reakcijo;
- izdelke hranite na suhem, hladnem in temnem prostoru ter izven dosega otrok;
- izdelke uporabite na predelih telesa za katere so namenjeni in skladno z navodili;
- izdelki so namenjeni izključno za zunanjo uporabo;
V primeru kožne reakcije kožo temeljito sperite z vodo in milom, prenehajte z uporabo in se posvetujte z zdravnikom ali farmacevtom.
OBVESTILO GLEDE PREHRANSKIH IZDELKOV
Če imate kakršnekoli težave z alergijami ali intoleranco na določene sestavine, se pred nakupom prehranskih izdelkov posvetujte z zdravnikom. V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le-teh posvetujete s svojim zdravnikom. Pri uporabi upoštevajte:
- preverite datum veljavnosti izdelka;
- po odprtju izdelek porabite v deklariranem roku;
- če sodite v rizično skupino, izdelek predhodno uporabite v manjši količini in preverite morebitno alergijsko reakcijo;
- izdelke hranite na suhem, hladnem in temnem prostoru ter izven dosega otrok;
- izdelke uporabite v količinah, skladno z navodili;
V primeru neželenih težav se takoj posvetujte z zdravnikom in prekinite z uporabo.
OBVESTILO GLEDE NEVARNIH KEMIKALIJ (ETERIČNA OLJA, DIŠAVE, ITD)
Če imate kakršnekoli težave, se pred nakupom nevarnih kemikalij posvetujte z zdravnikom. Pri uporabi upoštevajte:
- preverite datum veljavnosti izdelka;
- po odprtju izdelek porabite do datuma "uporabno najmanj do konca", v kolikor ni drugače navedeno;
- pri uporabi izdelka bodite previdni. Bodi izredno previdne, če veste, da ste že imeli alergijsko reakcijo, na kakšno od sestavin, ki se nahajajo v teh izdelkih,
- izdelke hranite na suhem in temnem prostoru ter izven dosega otrok;
- izdelke uporabite skladno z navodili;
- izdelki so namenjeni izključno za zunanjo uporabo;
V primeru kožne reakcije kožo temeljito sperite z vodo in milom, prenehajte z uporabo in se posvetujte z zdravnikom.
INTELEKTUALNA LASTNINA / PRAVNO OBVESTILO
Ime HERBANA je zaščitena blagovna znamka podjetja Herbana d. o. o. Zaščita velja na svetovni ravni. Vse pravice pridržane.
Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke na tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani. Uporaba besedil in ostalega gradiva iz spletne strani brez pisnega dovoljenja lastnika ni dovoljena.
SPLETNE STRANI TRETJIH OSEB
Prodajalec se ne obvezuje, da bo nadziral ali pregledoval vsebino strani tretjih oseb, niti ni odgovoren za točnost in zanesljivost takšnih spletnih strani tretjih oseb. Prodajalec lahko na spletni strani Herbana.si zagotovi povezave do spletnih strani, ki jih upravljajo druge pravne osebe. Prodajalec pod nobenim pogojem ni odgovoren za katere koli povezave, ki niso del tega spletnega mesta (Herbana.si) ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s tem spletnim mestom. Ob uporabi teh strani, boste to stran (Herbana.si) zapustili in prešli na stran tretjih oseb. Če obiščete katerokoli od povezav spletnih strani, to storite na lastno tveganje in vaša odgovornost je, da sprejmete vse varnostne ukrepe za zaščito pred virusi ali drugimi škodljivimi elementi.
Prodajalec zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov in ne daje garancije ali zastopstva v zvezi s katerokoli od povezav spletnih strani ali informacij, ki se tam pojavijo, oziroma izdelkov ali storitev, ki so na voljo in opisane na teh spletnih straneh.
Povezave ne nakazujejo, da spletne strani tretjih oseb podpirajo ali so pridružene oziroma povezane z spletno trgovino Herbana.si. Prav tako ne pomeni, da so zakonito pooblaščeni za uporabo katerekoli blagovne znamke, imena znamke, logotipa ali avtorsko zaščitenega simbola, ki je prikazan na ali dostopen preko povezav, ali da je katerakoli povezava strani dovoljena za uporabo katerekoli blagovne znamke, imena znamke, logotipa ali avtorsko zaščitenega simbola podjetja Herbana d. o. o.
Videz, položaj in drugi vidiki spletnih strani tretjih oseb ne smejo oblikovati lažnega videza, s katerim so povezane pravne osebe ali njihove dejavnosti ali izdelki, ki so povezani ali sponzorirani s strani podjetja Herbana d. o. o., niti ne smejo škodovati ali oslabiti dobrega imena, ki je povezano z imenom in blagovnimi znamkami podjetja Herbana d. o. o.
OMEJITEV ODGOVORNOSTI
Podjetje Herbana d.o.o., kot lastnik spletne trgovine Herbana.si v nobenem primeru ne bo odgovorna za kakršnokoli neposredno, posredno, posledično, kazensko, posebno ali naključno škodo (vključno, brez omejitev, s škodo zaradi izgube posla, pogodbe, prihodka, podatkov, informacij ali prekinitve poslovanja), ki izhaja iz ali je v povezavi s to pogodbo, celo če je bilo podjetje Herbana d.o.o. obveščeno o možnosti takšne škode. Poleg tukaj določenih pogojev, podjetje Herbana d.o.o. ne bo v nobenem primeru odgovorna za kakršnekoli napake, netočnosti, opustitve ali druge napake ali nepravočasnosti ali neavtentičnosti katerihkoli informacij vsebovanih na tej strani.
IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran Herbana.si ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine Herbana.si. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).
PRITOŽBE IN SPORI
Podjetje Herbana d.o.o. spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov, ter se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V podjetju je zaposlena oseba, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@herbana.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje Herbana d.o.o. bo v najmanj petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.
Podjetje Herbana d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si podjetje Herbana d.o.o. kot prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče v kraju registracije podjetja Herbana d.o.o.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi podjetje Herbana d.o.o., kot lastnik trgovine Herbana.si, ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Herbana.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi
tukaj.
(link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL)
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
KOMUNIKACIJA / OGLASNA SPOROČILA
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če se je kupec s tem predhodno strinjal. Razen v primeru postopka obveščanja o nakupu, ki je nujno potreben korak za zaključek nakupa.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila;
- pošiljatelj bo jasno razviden;
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih;
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil;
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval;
KLUB ZVESTOBE
Spletna trgovina Herbana.si svojim kupcem ponuja možnost včlanitve v klub zvestobe. V klub se lahko brezplačno včlanijo vsi registrirani uporabniki, ki so starejši od 15 let. Klub zvestobe omogoča članov zbiranje popustov ob vsakem nakupu v obliki dobroimetja zvestobe. Člani kluba lahko dobroimetje zvestobe pretvorijo v kode za popuste in tako izkoristijo popuste pri nakupu izdelkov v spletni trgovini Herbana.si. Vsako prijavo v klub zvestobe potrdi (ali zavrne) skrbnik spletne trgovine. Dobroimetja zvestobe in kode za popuste so časovno omejene in niso vnovčljivi za denar.
Več si preberite tukaj
VREDNOSTNI BONI IN KODE ZA POPUSTE
Spletna trgovina Herbana.si svojim kupcem ponuja tudi vrednostne bone in občasne oz. priložnostne kode za popuste.
Vrednostne bone se lahko kupi v spletni trgovini ali se jih prejme v dar. Le-te se lahko izkoristi za nakupe v spletni trgovini, tako da se uporabi kodo vrednostnega bona ob zaključku nakupa. Vrednostni boni so na voljo v fizični in elektronski obliki (pdf). Vrednostni boni niso vnovčljivi za denar.
Kode za popust so občasno na voljo v akcijah in promocijah spletnega trgovca. Kode za popust lahko trgovec posreduje tudi posameznim kupcem ob različnih priložnostih ter po lastni presoji. Stranke lahko kode za popust uporabijo pri nakupu v spletni trgovini. Kode za popust niso vnočljive za denar.
Več si preberite tukaj
NAGRADNE IGRE
Nagradne igre se odvijajo na družbenih omrežji Facebook in Instagram v lastništvu podjetja Herbana d.o.o. ter na Herbana blogu. Nagradne igre se lahko odvijajo tudi na drugih medijih (blogi, forumi, itd). Organizator nagradnih iger je podjetje Herbana d. o. o., ki nagradne igre izvaja z namenom promocije izdelkov.
Več o pravilniku spletnih nagradnih iger si preberite tukaj
PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obstajajo določene izjeme oz. kategorije izdelkov za katere potrošnik nima pravice do odstopa. V kolikor je možno je to izrecno navedeno ob nakupu.
Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi seznam vrnjenih izdelkov, račun oz. kopijo računa za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila se opravi v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.
MNENJA IN KOMENTARJI UPORABNIKOV
Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Lastnik spletne trgovine Herbana.si omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Prodajalec ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju prodajalca ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in lastniku Herbana.si dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na prodajalca.
IZJAVA GLEDE PREHRANSKIH IN ZDRAVSTVENIH TRDITEV
Vsi podatki na straneh Herbana so informativnega značaja in niso namenjeni diagnosticiranju ali zdravljenju bolezni, prav tako ne morejo nadomestiti strokovnega zdravniškega mnenja. Tekstovni opisi posameznega izdelka niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA). Izdelki iz spletne trgovine niso nadomestilo klasičnemu zdravljenju in zdravilom na recept. O zdravljenju katerekoli bolezni oziroma spremembah zdravljenja se posvetujte z zdravnikom. Svetujemo, da se pred uporabo izdelkov o njihovih učinkovinah dodatno izobrazite sami ali pa se posvetujete z zdravnikom ali farmacevtom. Uporaba kupljenih izdelkov v spletni trgovini je izključno na lastno odgovornost.
VELJAVNOST, PONUDBA, RAČUNI IN CENE
Prodajni program na spletnih straneh Herbana.si je predmet pogostih sprememb in dopolnitev, zaradi narave poslovanja prek spleta. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obveščanja naših strank. Cena v spletni trgovini Herbana.si je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine, razen v določenih primerih, kjer so na voljo ugodnosti samo za registrirane člane, ki so jasno označene. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Pri dostavi naročenih artiklov kupcu na daljavo (po pošti) se le-ta pošlje v elektronski obliki na e-naslov kupca. Vsem naročilom, ki se pošiljajo kot paketi preko dostavnih služb se račun priloži tudi pošiljki v papirni obliki. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
Vse cene so v evrih in že vsebujejo DDV. Spletna ponudba velja od 01.01.2024 do preklica.
Kupec se s potrditvijo teh pogojev obvezuje, da bo je prebral in da razume vse pogoje poslovanja, ter da je seznanjen z vsemi stroški, ki iz tega sledijo.